Ιστορία R. Το μέλλον σου.

Χάρη στην υπερσύγχρονη ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins που περιλαμβάνει το νέο πιρούνι NPX που αποτρέπει τη σπηλαίωση του λαδιού, καθώς και το νέο σύστημα ελέγχου πέδησης (BC) και το σύστημα διαχείρισης πέδησης κινητήρα (EBM), η YZF-R1M είναι έτοιμη να διευρύνει τα όρια.

Και η εξαιρετικά εντυπωσιακή διάταξη των ασύρματα ρυθμιζόμενων ηλεκτρονικών τεχνολογιών ελέγχου προσφέρει τον υψηλότερο βαθμό αξιοπιστίας.

Με μια ματιά

  • Νέα εξωτερική σχεδίαση υψηλής αεροδυναμικής απόδοσης, εμπνευσμένη από τη M1
  • Κορυφαίας ποιότητας ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins
  • Νέο πιρούνι Öhlins NPX που αποτρέπει τη σπηλαίωση του λαδιού
  • Νέο σύστημα ελέγχου πέδησης (BC) 2 λειτουργιών
  • Νέο σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος του κινητήρα (EBM) 3 λειτουργιών
  • Υψηλής απόδοσης κινητήρας 998 κ. εκ. EU5
  • Νέο πίσω τμήμα από ανθρακονήματα, εξωτερική σχεδίαση & φτερό από ανθρακονήματα
  • Νέα ελαστικά Bridgestone Battlax RS11 – πίσω ελαστικό διατομής 200 χιλ.
  • Αριθμός παραγωγής χαραγμένος σε ειδική πλάκα R1M
  • Ελαφρύ ηλεκτρονικό σύστημα γκαζιού APSG
  • Βελτιστοποιημένο σύστημα ελέγχου εκκίνησης
  • Η αποκλειστική μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) προσφέρει ασύρματη ρύθμιση από τα πιτς